Odprtje nadhoda na Studencih
vodoravna delilna črta
21.12.2001

Na mariborski zahodni obvoznici bo novi nadhod zagotovil večjo varnost

Za varno prečkanje železniške proge na Studencih

Po lokacijskem načrtu za Zahodno obvoznico, na odseku med Dravo in Cesto proletarskih brigad, je predvidena ukinitev nivojskih cestno-železniških križanj Limbuške-Valvazorjeve ceste in 300 m oddaljene povezave Limbuške in Sokolske ulice. Na ukinjenem prehodu med Limbuško in Sokolsko ulico je po lokacijskem načrtu predvideno izvennivojsko prehajanje pešcev preko proge.
Ta zahteva je izpolnjena s postavitvijo jeklene konstrukcije nadhoda, ki premošča 17 m razdalje preko železniških tirov na področju ukinjenega cestno-železniškega prehoda. Spodnji rob prekladne konstrukcije je 4.80 m nad tiri. Prekladno konstrukcijo sestavljata dva palična nosilca na razmaku 2.80 m in višine 1.18 m, ki sta istočasno tudi ograja ob robu pohodne plošče. Dostop in sestop s prehoda omogoča stopniščni del, sestavljen iz dveh delov razpona 5.5 m in vmesnim podestom dolžine 1.5 m.
Pohodna plošča in stopniščne plošče so iz impregniranih hrastovih plohov, kar omogoča v normalnih razmerah pešcem varen korak.
Peš nadhod bo omogočil varno prečkanje železniške proge šolarjem na poti v OŠ Janka Padežnika, pa tudi vsem ostalim pešcem, ki ga bodo koristili.
Stroški izgradnje nadhoda, vključno s projektiranjem so 17 mio SIT. Dela je izvajalo Cestno podjetje Maribor s podizvajalci MIO Metal in IBE Ljubljana.


vodoravna delilna črta