V poletje stopili združeni v kampanji »Pohorje 365«
vodoravna delilna črta

Na pobudo Partnerstva za Pohorje in njenega koordinatorja Mariborske razvojne agencije so se povezale vse regionalne destinacijske organizacije, turistične agencije ter ključni nosilci turistične ter v okviru poletne kampanje »Pohorje 365« oblikovali turistične pakete, s katerimi sporočajo: »Zdaj je čas, da obiščete Pohorje!«
 
V okviru poletne kampanje »Pohorje 365« želijo povezati celotno ponudbo na Pohorju, ki je namenjena vsem, ki radi svoj prosti čas preživijo v naravi. Ob okoliščinah, s katerimi se sooča cel svet, predstavlja priložnost, da spoznamo nove, še neraziskane kotičke našega zelenega bisera Pohorja.
 
Pobudnik kampanje je bila Mariborska razvojna agencija (MRA), ki je tudi koordinator Partnerstva za Pohorje. O glavnem namenu promocijske kampanje Uroš Rozman, direktor MRA: »Odzvali smo se na okoliščine nove realnosti, zavihali rokave, povezali partnerje in si zadali skupen cilj: pomagati ponudnikom na Pohorju pri skupni promociji in oblikovanju paketov za različne ciljne skupine, še posebej pa mlade, družine, pare, upokojence in seveda na sploh ljubitelje narave in aktivnega preživljanja prostega časa
 
Z omenjeno kampanjo se navezujejo na nacionalno kampanjo »Moja Slovenija. Zdaj je čas«. Zdaj je torej čas, da obiščete Pohorje! O razlogih, zakaj obiskati Pohorje, direktorica Zavoda za turizem Maribor-Pohorje, Doris Urbančič Windisch: »Pohorje postaja izvrstna outdoor destinacija za družine, športne navdušence, pa tudi profesionalne športne ekipe. Izjemne naravne danosti, kakovostna ponudba in konkurenčne cene so prednosti, ki jih Pohorje izpostavlja v največji možni meri, slednje pa nam lahko zagotovo uspe s povezovanjem ponudnikov, sodelovanjem pri oblikovanju produktov za ciljne skupine in skupnim nastopom na tržišču«.
 
Z željo, da bi kampanja dosegla čim več ljudi, so se odločili za širjenje promocijske kampanjo preko socialnih omrežij »Visit Pohorje«, ki že v imenu nagovarja na obisk Pohorja, kakor tudi preko spletnih strani in omrežij vseh partnerjev Partnerstva za Pohorje.
 
V okviru kampanje smo se trudili oblikovati atraktivne turistične pakete, ki jih lahko zbrane na enem mestu najdete na spletni strani turistične agencije Pohorje turizem in na spletnem portalu vseh partnerjev. Ker so želeli s kampanjo dvigniti tudi prepoznavnost vseh občin, vključenih v Partnerstvo za Pohorje, so pripravili pregled glavnih turističnih znamenitosti, ki lahko pritegnejo goste k daljšemu počitnikovanju.
 
Tega si želijo tudi na RRA Koroška, ki je hkrati tudi destinacijska organizacija. O tem direktorica RRA Koroška, Karmen Sonjak: »S skupno promocijo sporočamo, da se le s sodelovanjem lahko dosega dobre rezultate in da naj bo to sodelovanje in skupen nastop na trgu začetek neke pozitivne zgodbe, ki bo na daljši rok zagotovo prinesla tudi dobre rezultate ter zadovoljstvo tako ponudnikov kot tudi gostov. Prepričana sem, da jih naravne lepote in danosti Pohorja ne bodo pustile ravnodušne in se bodo z veseljem vračali
 


vodoravna delilna črta