MOM odprla pisarno za sprejem vlog in svetovanje strankam | | 9.4.2008
Mestna občina Maribor je z odprtjem pisarne v pritličju občinskih prostorov poskrbela za svetovanje strankam in sprejem vlog. Pisarna dostopna tudi invalidom in staršem z otroškimi vozički.
V tem tednu se je v pritličnih prostorih Mestne občine Maribor odprla pisarna, kjer svetovalka za pomoč strankam sprejema vloge in strankam nudi splošne informacije o upravnih in drugih javnih storitvah iz delovnega področja Mestne občine Maribor. Pisarna je za občane odprta v ponedeljek, torek in četrtek od 8. do 15. ure, v sredo od 8. do 17. ure in v petek od 8. do 13. ure. Pisarna je umeščena v pritlične prostore z namenom lažjega dostopa invalidom in staršem z vozički.
Stranke lahko v pisarni prejmejo splošne informacije ali vlagajo vloge iz naslednjih področjih:
-
področja gospodarskih dejavnosti (v zvezi z oddajo poslovnih prostorov, prijavo obratovalnega časa, prijavo zapuščene živali, lastno proizvodnjo blaga, opravljanjem avto-taxi dejavnosti, poročilom o nočitvah in plačani turistični taksi, registracijo najemnih pogodb za stanovanja in subvencijami najemnin),
-
področja komunale, prometa, okolja in prostora (v zvezi z urejanjem prostora, varstvom okolja, cestno-prometnimi postopki, posegi v varovalni pas občinske ceste, priključki na občinske ceste, območji za pešce, izdajo projektnih pogojev, rabo javnih površin, oglaševanjem, vodno-prometnimi postopki),
-
področja vzgoje in izobraževanja, zdravstvenega, socialnega varstva in raziskovalne dejavnosti (v zvezi z obveznim zdravstvenim zavarovanjem, sanitarnimi prekopi, upravičenostjo do znižanega plačila vrtca oziroma do oprostitve plačila vrtca, uveljavitvijo pravice do enkratne denarne pomoči ob rojstvu otroka)
-
področja premoženjsko pravnih zadev (npr. predkupna pravica).
Več informacij o sodelovanju z mestno upravo lahko najdete na naslednjih spletnih naslovih:
Sprejem vlog in svetovanje strankam na sedežu Mestne občine Maribor - pritličje soba 15, Ulica heroja Staneta 1.
| |
|
|
|